Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

ΤΑ ΑΦΡΑΤΑ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΝΙΤΑΡΟΣΟΥΠΑ...


Τα "Αφράτα Μπιφτέκια", αυτά που τα έφαγε η προηγούμενη "ομίχλη", είναι η ανάρτηση με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, από το ξεκίνημα αυτού του blog, με 10.429 επισκέψεις και με μεγάλη διαφορά από την δεύτερη ανάρτηση, την Σιφνέϊκη Ρεβυθάδα.
Και για επιβεβαίωση, ο παρακάτω πίνακας (κλικ να μεγαλώσει)
Για να μη ξαναγράφω την συνταγή, μπορείτε να τη δείτε κλικάροντας ΕΔΩ
Παρακάτω οι καινούργιες εικόνες



Έγινε και μια Μανιταρόσουπα, ακριβώς όπως ΕΔΩ, επαναλαμβάνοντας το ίδιο λάθος με την χύτρα ταχύτητος. Αυτή τη φορά όμως είχα το νου μου και, μόλις άρχισε να βγαίνει αφρός από την βαλβίδα, την άρπαξα και την έβαλα κάτω από κρύο νερό, για να εκτονωθεί γρήγορα.

Εννοείται ότι το δείγμα για την φωτογράφηση το καταβρόχθισα, κι ας ήταν 11 το πρωί.......
Posted by Picasa

12 σχόλια:

ZouZouna είπε...

"καλοτάξιδα τα μπιφτιιιιικάκια " αλλά ότι έχω την πατάτα, δεν έχω τίποτα..
δυο ταψιά περικαλώ...!

zoyzoy είπε...

Μμμμμ!μου τρέχουν τα σάλια φαίνονται υπέροχα!
Περιμένω ταπεράκι τώρα με τον Βοριά και 10μποφόρ σε 2μέρες θα τα'χω:))

Τα θαλασσινά μου για καλό απόγευμα!

cook είπε...

εγω πάλι δε βαζω τιποτα μπροστα στη μανιταροσουπα,τη λατρευω!
στο μπλογκ μας,η πιο δημοφιλης είναι το γαλακτομπουρεκο :)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Sweet cherry - Zouzouna :
Πατάτα συχνά σαν συνοδευτικό και, όταν βρίσκω, παίρνω Νευροκοπίου Δράμας.
___________________

@ zoyzoy :
Το ταπεράκι αρματώθηκε με storm-jib και storm-mainsail και έφυγε!!!!!

Το σχόλιο το βρήκα στα spam. Δεν ξέρω γιατί! Κάνε καμιά δοκιμή ξανά, θα έχω το νου μου, πριν το διαγράψει αυτόματα.

Φιλιά Θεσσαλονικιώτικα!!
_____________________

@ cook :
Το γαλακτομπούρεκο το έχω αντιγράψει, αλλά περιμένω την κατάλληλη (για μένα) εποχή.....
Όταν οι αναλύσεις το επιτρέψουν, θα γίνει με το απαραίτητο link!
____________________

Ευρύνοος είπε...

Θαυμάσια φίλε μου!!!

Eri είπε...

Οπου μπιφτέκι, κεμπαπ και τα τοιάυτα είμαι μέσα! Θα τα δοκιμάσω! Και η μανιταρόσουπα απο τις αγαπημένες μου! Καλό απόγευμα!

Ροδάνθη είπε...

Μπιφτέκια και πάλι μπιφτέκια,αν και πολλές απο τις συνταγές σου μ΄αρέσουν αλλά είπαμε.... μπιφτέκια και πάλι μπιφτέκια!!!!!Καλό βράδυ!!!!!

ELENI είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΦΑΓΑΚΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ?ΘΑ ΑΡΚΕΣΤΩ ΝΑ ΤΑ ΧΑΖΕΥΩ ...ΕΙΠΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ...ΕΧΟΥΜΕ ...ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mari beika είπε...

Σταύρο αυτά τα αφράτα μπιφτέκια κάνουν για το μπέργκερ του γιου μου; φαίνονται τέλεια!! μανιταρόσουπα δεν έχω φάει ποτέ, αλλά πρέπει να την δοκιμάσω.
Φιλιά πολλά, χαιρετισμούς στην όμορφη Θεσσαλονίκη, οοοο!! οοο!! οοοοοόμορφη Θεσσαλονίκη.....τα μαγικά σου βράδια νοσταλγώ!!

zoyzoy είπε...

Για δώσε ερμηνεία για storm-jib και storm-mainsail να'δω να περιμένω:))

Γιατί κάνει νούμερα ο Blogger μαζί μου??

Selcouth είπε...

Ωραία και τα μπιφτέκια, αλλά και η μανιταρόσουπα! Γέλασα πολύ με το θέμα της χύτρας! Και για να μην παρεξηγηθώ... Κάνω διάφορα τέτοια, οπότε μου θύμησες "περίεργες" καταστάσεις!!!

Καλό απόγευμα Δύσπιστε!

Εφη είπε...

Λατρεύω τη μανιταρόσουπα και καλώς τη θύμισες! Τα μπιφτεκάκια θα δοκιμαστούν σε προσεχή φάση!