Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

ΜΠΑΜΙΕΣ ΛΑΔΕΡΕΣ, ΠΑΤΑΤΕΣ ΓΙΑΧΝΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΑΛΑΤΙΤΣΑ.


Αυτή η εβδομάδα πέρασε με λαδερά!
Έτσι για να αντισταθμίσουμε τις κραιπάλες των σύντομων αποδράσεων.

ΜΠΑΜΙΕΣ ΟΡΜΥΛΙΑΣ ΛΑΔΕΡΕΣ
Την περασμένη Κυριακή, περνώντας από την ευθεία της Ορμύλιας, όπου υπάρχουν το καλοκαίρι διάφοροι "παραγωγοί" λαχανικών και φρούτων, έκανα στάση στην Σόνια.
Βλέπω μπάμιες μέτριου μεγέθους και κάνω την παρατήρηση ότι θα είναι "κάρτικες".
"Περίμενε 10 λεπτάκια" λέει η Σόνια και φεύγει.
Σε λιγότερο από 10 λεπτάκια, επιστρέφει με μια σακκούλα και λέει "πάρτες".
Και ήταν όπως τις ήθελα, μικρές, τρυφερές και φρεσκοκομένες.
Αυτές έφτιαξα και πρόσεξα ότι άρχισα να αλλάζω τη γνώμη μου για τις μπάμιες!!!!
Ο τρόπος έχει περιγραφεί ΕΔΩ 
 και ΕΔΩ 
---------------------------------

Αφού τελείωσαν οι μπάμιες, σειρά είχαν οι πατάτες, που έγιναν "γιαχνί".
Τις έχω περιγράψει παλιότερα ΕΔΩ και ΕΔΩ και δεν θυμάμαι που αλλού.
Αυτό είναι το τελευταίο αποτέλεσμα
Και επειδή Καλοκαίρι, χωρίς ντοματοπιπεριά, δεν νοείται, να και η κλασσική μας σαλάτα
Για την άλλη εβδομάδα, ο Θεός μεγάλος.........
Posted by Picasa

6 σχόλια:

Vita είπε...

Συγνώμη που θα είμαι κι εγώ δύσπιστη και αμφισβητούσα σήμερα αλλά σαν τις μπάμιες Πυλαίας (Καμπουτσίδας) πουθενά αλλού στην Ελλάδα!
Καλημέρες!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Vita :
ΧΑΧΑΧΑ!!!
Κάποιος/-α πρέπει να σε έχει μιλήσει για την Καμπτσίδα ή Καμπουτζίδα.
Εμένα μου το είπε η Γαστεροπλήξ, πήγα ένα πρωινό, αλλά δεν βρήκα.
"Είχε κάποιος ένα χωράφι, αλλά το έκαναν μαιζονέτες" είπε ένας ταβερνιάρης, με φημισμένη γαριδόσουπα.
__________________

Irene είπε...

και αυτες που βρισκω εγω εδω ειναι μικρες.
αλλα ερχονται απο την αιγυπτο και ειναι κατεψυγμενες!
ωραιες ειναι παντως.

Vita είπε...

Δύσπιστε από κει νοικοκυρεύτηκα, η σχωρεμένη η πεθερά μου ήταν μαστόρισσα και στην καλλιέργεια και στο μαγείρεμα.
Πήρα σπόρο στην Κρήτη (μαζί με τον καλό μου :-) ) αλλά δεν έγιναν ίδιες!
Μιλώ λοιπόν με πλήρη γνώση του θέματος :-)

Μαίρη (Ginger) είπε...

Το άλλο Σάββατο γιά φέρε ένα μικρό ταπεράκι μπάμιες μαζί σου..... ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ γιατι σε έχω ικανό να το κάνεις. Είσαι επίφοβος γιά εξτριμ σπορτς. Πάω πίσω στη σελίδα σου να βρώ καμμιά καλή συνταγή γιά στραπατσάδα. Φιλιά - καλή αντάμωση!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Ginger :
Μπάμιες τέλος.
Και από εκεί που θα έρθω, δεν υπάρχει δυνατότητα να φέρω ταπεράκια.
Για στραπατσάδα πάτα ΕΔΩ.
Θα τα ξαναπούμε....
_____________