Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΟΥΣΤΑ!!!



Με τη ευκαιρία της πρώτης φετεινής εξόρμησης, για λίγες μέρες, έπρεπε να καταναλωθούν κάτι υπόλοιπα κρεατικών.
Ένα στήθος κοτόπουλου (για μένα και .....) και μισό κιλό μοσχάρι νουά (για την σύζυγο και .....)
Αυτά τα "και" αφορούν τις "προσφορές" λόγω τέλους εποχής, που λένε οι μαγαζάτορες!
Επειδή όμως τα γούστα διαφέρουν και τα ξέρω, τα γαρνίρισα με τρεις τρόπους
Παραπάνω είναι το στήθος, κομμένο κυβάκια και σωταρισμένο μαζί με το κρεμμύδι και το σκόρδο.
Με την προσθήκη της ντομάτας, πρόσθεσα λίγη κανέλλα και 5 καρφιά γαρύφαλλο.

Γαρνίρισμα με ρύζι

Με πουρέ πατάτας

και με πατάτες "σαν" τηγανητές, στον φούρνο.

 Ξέρω-ξέρω, αυτό το τελευταίο, κλέβει την παράσταση. Γιαυτό το άφησα τελευταίο.

19 σχόλια:

Irene είπε...

θα παρω μοσχαρι με πατατες τηγανιτες!!!
τι μας κανεις!!!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ grEAT :
Αμ, δεν το ήξερα;;;
Γιαυτό έκανα διπλή ποσότητα, περίσσεψαν και έφαγε και ο Άνταμ και η Μπεμπέκα (ο Έρικ κάνει δίαιτα)!!
__________________

Δέσποινα είπε...

Κοτόπουλο καλύτερα,το μοσχάρι δεν το συμπαθώ ιδιαίτερα...

Vita είπε...

Μια πηρουνιά από το καθένα παρακαλώ, γίνεται;

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Δέσποινα :
Αυτός είναι και ο λόγος που κάνω ποικιλία!
Στο σπίτι μας συμφωνούμε μόνο όταν είμαστε μονός αριθμός κάτω του τρία.
Και ειμαστε δύο!!!
_________________

@ Vita :
Μια πηρουνιά, όχι!
Εδώ μιλάμε ια γενναίες μερίδες και πάνω!
_________________

mari beika είπε...

Εγώ προτιμώ το κοτόπουλο, αλλά και το μοσχάρι δεν θα με χάλαγε.
Πανιά ανοίξαμε φέτος;
Σε λίγες μέρες πέφτει το ιστιοφόρο ενός φίλου μπας και μπορέσουμε κι εμείς να ανοίξουμε πανιά.
Φιλιά πολλά

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Mari :
Πανιά από αύριο, για μερικές μέρες, για αρχή. Μετά βλέπουμε, χωρίς πρόγραμμα!
__________________

Evie είπε...

Όλα αρέσουν στην άπληστη, νοστιμότατα!! Καλή εξόρμηση!!!!!

ιρινι είπε...

Εγώ το μοσχαράκι θα προτιμήσω!!Που ειναι οι σαν "τηγανητές¨" πατάτες???
Εχεις αναρτήση συνταγή ???

Anestis Ketsetzidis είπε...

Σταύρε
εγώ δεν κάνω δίαιτα.
Καλό μήνα φίλε μου.

Αστοριανή είπε...

αχ! αυτές οι πατάτες "τηγανιτές" του...φούρνου!

Σταύρο μου,
πλεονάζει (κοντρολαρισμένη...) η ζάχαρη! και πώς να τις φάω; λίγες-λίγες, όλο το ταψί... με δόσεις...
με ... τι;!

Εδώ, μιλάμε για ...πατατο-βουλιμία!

Σας φιλώ,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Betty's Cuisine είπε...

Λίγο απ'όλα θέλω εγώ, για τη γεύση βρε παιδί μου :))

Καλό μήνα φίλτατε Σταύρο!

eirini katsa είπε...

Εγώ...παρακαλώ,θα τα δοκιμάσω όλα,από λίγο!!!!
Γιαμ-γιαμ!!!!
Καλή μας όρεξη,καλή μας χόρταση και καλή μας χώνεψη!!!!
Καλό καλοκαίρι να έχουμε!!!!!
:))

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Evie :
Επειδή αυτή η πρώτη εξόρμηση είχε ένα άδοξο τέλος, με μια μέρα λιγότερη, σου στέλνω απ'όλα!!!!!!
__________________

@ RIRI :
Για τέτοιες πατάτες έγραψα πολλές φορές.
Την πρώτη φορά θα την δεις ΕΔΩ
Δεν άλλαξα τίποτα, αλλά κάθε φορά αλλάζω το μέγεθος και το σχήμα της πατάτας.
___________________

manousina είπε...

Εγώ δεν είμαι ρατσίστρια, μια χαρά τρώω και το μοσχάρι και το κοτόπουλο!!!
Και τον πουρέ και τις πατάτες!!!!
Τα φιλιά μου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΜΟΣΧΑΡΑΚΙ ΜΕ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!

Αστοριανή είπε...

Σταύρο μου,
φέτος, στον κήπο μας βγήκαν τόσες πολλές "αντράκλες"... ( αν δεν τις ξέρεις, μάλλον η Ράνια θα τις θυμάται)...
στην σαλάτα, ωμές, δεν μου πολυαρέσουν... Υπάρχει άλλη συνταγή;;;;;;;
Δεν έχω δει ποτέ μου...
κι είναι τόσο τρυφερές, και...θρεμμένες!

Φιλάκια και στους δύο σας,
Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Ανέστης Θ.Κετσετζίδης :
Κι εγώ δεν κάνω σοβαρή δίαιτα, αλλά περιορισμό στις ποσότητες.
_________________

@ Αστοριανή :
Όπως λέει και η Κα Ελισσάβετ, πιό κάτω, μια μικρή ποσότητα για την γεύση, είναι απαραίτητη.

Βλέπω και ένα αίτημα για γλυστρίδα (έτσι την έλεγε η γιαγιά μου) και όταν ήθελε να βάλει στη σαλάτα, κατέβαινε στν κήπο και κορφολογούσε αρκετή.
"Αυτό είναι το LASIX, για μένα" έλεγε.
Εμείς παίρνουμε καλλιεργημένη (αυτή με τα μεγάλα φύλλα), μόνο γα σαλάτα με λαδόξυδο και φέτα.
Θυμάμαι όμως την μητέρα μου, που την έβαζε και στο "μπριάμ" (τουρλού).
Τον περασμένο μήνα στο φιλικό blog "Κρήτη, γαστρονομικός περίπλους", η φίλη Vita, είχε ανάρτηση σχετική.
ΠΑΤΑ ΕΔΩ, θα βρεις λεπτομέρειες.
_________________

@ Betty's Cuisine :
Μαζί σου κι εγώ!!
_________________

@ eirini katsa :
Αυτό είναι το σωστό!!
_________________

@ manousina :
Σέβομαι τα διάφορα βίτσια και δεν τα βλέπω ρατσιστικά.
_________________

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS :
Καλό Καλοκαίρι, φίλε μου, καλά να περάσει και να γυρίσεις ανανεωμένος!!
_________________

Αστοριανή είπε...

Σταύρο μου!
...μέσω...Κρήτης, κατέληξα στον...Πίτερ, τον καλοφαγά, στον Καναδά...
Έμπλεξα, δυο βράδυα...
Να είσαι καλά,
πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα.

ΥΓ.: ...η κυρία "γλυστρίδα"... έβγαλε μικρά κίτρινα ανθάκια!!!!!

Δεν έφτιαξα ακόμη κάτι.
Το έχω υπ' όψη μου, όμως...