Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

ΚΟΓΧΥΛΙΑ ΜΠΟΛΩΝΙΕΖ

Ζυμαρικά με σάλτσα Μπολωνιέζ (ή μακαρόνια με κυμά, όπως λέει και ο "Sakisssss").
E, και; Σιγά το δύσκολο.
Ναι, δεν είναι δύσκολο, αλλά όταν έρθει η στιγμή του σερβιρίσματος, τότε πρέπει να συμβιβάσεις "παραξενιές".
Άλλος θέλει τον κυμά-σάλτσα ανακατεμένο και άλλος από πάνω!
Ευτυχώς, αυτή τη φορά, υπήρχε σύμπτωση απόψεων για το ζυμαρικό που θα χρησιμοποιηθεί....

Τα υλικά πασίγνωστα, Ελαιόλαδο, Κρεμμύδι και σκόρδο ψιλοκομμένα, Κυμάς μοσχαρίσιος, τομάτες αποφλοιωμένες και ξεσποριασμένες στο multi, μαζί με αλατοπίπερο και 1 νεροπότηρο Κρασί κόκκινο. Εδώ μάλωσε ο Μπουτάρης με τον Τσάνταλη! Γιατί; Γιατί είχα μισό ποτήρι περίσσευμα ΩΔΗ κόκκινο(Μπουτάρη) και συμπλήρωσα το υπόλοιπο με Μοσχόμαυρο Τσάνταλη....
Έτοιμος ο κοκινιστός κυμάς ή, πιο εκλεπτυσμένα, Σάλτσα Μπολωνιέζ.


Και οι δύο εκδοχές του σερβιρίσματος ,

Με τη σάλτσα από πάνω....


Και ανάκατα, χωρίς αρχή και τέλος.



Αν είμασταν πιο πολλά άτομα, σίγουρα θα υπήρχαν διαφορετικές απόψεις.
Έτσι κι αλλιώς, οι Έλληνες συμφωνούν ΜΟΝΟ όταν είναι μονός αριθμός, κάτω του τρία....
Posted by Picasa

13 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Το αγαπημένο μου πιάτο!!!

μακαρόνια με κιμά..

και όχι ανακατεμένα..

καλησπέρα :)

ELENI είπε...

ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΈ.......ΕΙΔΑ ....ΚΟΧΥΛΙΑ ...Κ πΕΡΑΣΑ ...ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ...ΦΑΩ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ...ΘΑΥΜΑΣΩ .....ΕΙΠΑΜΕ ...ΛΑΤΡΕΥΩ ...ΖΥΜΑΡΙΚΑ , ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ....ΜΟΝΟ ΤΑ ...ΚΟΙΤΩ......ΚΑΘΟΤΙ...J ADORE LES SHELLS!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑΚΙΑ ...ΑΝΤΕ ΑΥΡΙΟ ΕΙΠΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ .....ΕΓΩ ...ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ....2 ΠΟΔΙ ...ΦΥΣΙΚΑ!!!!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Ευρύνοος:
Τα όχι ανακατεμένα σε επιτρέπουν να ελέγχεις την ποσότητα του κυμά.
Έτσι τα δίνουν στα εστιατόρια, γιατί τον κυμά/σάλτσα τον χρησιμοποιούν και αλλού.
Βλέπω ότι δεν ξεχνάς την ψηφοφορία!
Το γκρουπ της Ζουζούς και το δικό μου είναι στις 4 πρώτες θέσεις, και με την βοήθεια σας, θα μείνουμ εκεί!
Καλό βράδυ, ευχαριστώ!
______________
@ ELENI:
"Είδα φως και μπήκα". Έτσι και 'συ.
Ναι, "λατρεύεις τα κογχύλια", αλλά είναι πιό ωραία όταν τα ροκανίζεις κιόλας.
Μπορεί το Σάββατο για μερικές(αρκετές) δουλειές, εν όψει χειμώνα.....
Καλά να περάσεις. Φιλιά!
______________

ElenaG είπε...

Μμμμ...Παω σίγουρα για το δεύτερο!
Να υποθέσω πως είναι το δικό σού;

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ ElenaG:
Ναι, αυτό είναι το δικό μου.
Αφού σερβίρησα χωριστά το πρώτο, έριξα τον κυμά στην κατσαρόλα με τα κοχύλια και έγινε η ανάμειξη. Αύριο, "όποια" δεν θέλει, ας φάει ότι άλλο γουστάρει.
Βαρέθηκα να προβλέπω και να ικανοποιώ επιθυμίες και βίτσια.
Ήρθε η ώρα να κάνω κι εγώ ότι μου αρέσει!!!!
Καλό σου βράδυ!
_______________

VAD είπε...

Ολο τα γούστα μου αγγίζεις!
Και γω μακαρονάς:))

ElenaG είπε...

ΧΑ!ΧΑ! Ήμουν σίγουρη!
Φιλε μου όμως αφού αποφάσισες να μαγειρεύεις
δεν μπορείς να μην σκεφτείς και την "οποια"!
Χαλαρά και να το χαίρεσαι ...όταν το μοιράζεσαι είναι πιο ωραίο!

Frezia είπε...

Αφού είναι από ελληνική μάρκα,
τα ζυμαρικά σου,ευχαρίστως να τα φάω.

Vita είπε...

Κλασικό, νόστιμο, χορταστικό, λαχταριστό πιάτο.Μ΄αρέσει αχνιστό καυτό θα έλεγα τώρα που πέφτει η θερμοκρασία.Μια μερίδα χωρίς ανακάτεμα παρακαλώ...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ VAD:
Ξέρεις πολλούς που να μην είναι μακαρονάδες; Εγώ όχι.
_______________
@ ElenaG:
Εγώ λειτουργώ Δημοκρατικά!!
Όλοι είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ να έχουν την γνώμη ΜΟΥ.
Πάντως ρωτάω πάντα "τι θα φάμε σήμερα;" και αν η απάντηση είναι "δεν ξέρω", τότε κάνω ότι θέλω, μέσα στα όρια των "βίτσιων", που τα ξέρω πια!!
_______________
@ Frezia:
Ναι, στο Κιλκίς φτιάχνονται, για αυτή την "αλυσίδα" με τα 4 γράμματα, κατόπιν παραγγελίας.
Είναι διάδοχη εταιρία της ΜΑΚΒΕΛ-Κωνσταντινίδης.
_______________
@ Vita:
Tώρα δεν υπάρχει! Τα ανακάτωσα!!!
_______________

zoyzoy είπε...

Κατά ένα περίεργο τρόπο είναι τ'αγαπημένο της οικογενείας!
Και ξέρεις η χαρά η δική μου που είναι πανεύκολο με βγάζει και απο μπελάδες.
Και με την αχιβάδα ακόμα πιο ωραίο!

Καλό ΣΒΚ να'χεις!

Asteri (Maria) είπε...

Έτσι κι εμείς στο σπίτι.
Εγώ θέλω τον κιμά από πάνω στα μακαρόνια και ο άντρας μου ανακατεμένο χεχε
Καλό απόγευμα

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Zoyzoy:
Ας εύρισκα ένα άτομο που να μη του αρέσουν!
______________
@ Asteri:
Σήμερα η "παράξενη" δεν έφαγε το πιάτο της, γιατί ήταν ανακατεμένα!
Ευτυχώς, γιατί περίσσεψε για μένα!
______________