Κυριακή 30 Μαΐου 2010

ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ.....

Στην πορεία για τον Μαρμαρά, χρόνια τώρα (πόσα; Δεν θυμάμαι πια), δεν προσέχω τι συμβαίνει.
Ο στόχος είναι ο προορισμός.
Σήμερα, εντελώς ξαφνικά, μου την έδωσε και έκανα και μερικές στάσεις, για φωτογράφιση!

Το λουλούδι της φραγκοσυκιάς, αλλά με την μέλισσα που μόλις φεύγει!
"Έπιασα" το σώμα της (στο κάτω μέρος της φωτό. Με "κλικ" μεγαλώνει).
Τα φτερά της όμως βγήκαν θολά στην κίνηση (για τόσο πληρώσαμε την μηχανή).
Για να γράψουν σταματημένα, ήθελε κάτι χιλιαδούλες Ευρώπουλα.


Η πρώτη παραλία που συναντάς μετά τον Αη-Γιάννη και την λένε.....


.....έτσι....

Και ακόμη περισσότερα φραγκοσυκολούλουδα.....

Κι άλλα.........



Μέχρι τις Σπαθιές.........όπου.....

......η ανάπαυση του αχινού στα ρηχά..........


Μας προκαλεί και προσκαλεί, για ένα ακόμη
Κ Α Λ Ο Κ Α Λ Ο Κ Α Ι Ρ Ι........

16 σχόλια:

ELENI είπε...

ΑΚΤΗ ΚΑΛΟΓΡΙΑΣ,ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΟΧΗ ...ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΕ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ...ΦΑΙΝΟΜΑΙ ...ΜΙΑ ΤΡΕΛΛΗ ...ΞΑΝΘΙΑ ΜΕΣ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΝΑ ΨΗΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ!!!!
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΩΡΕΣ ...............
ΦΙΛΙΑ

καλημέρα είπε...

Λες και ήρθε το καλοκαίρι στον υπολογιστή μου με τις φωτογραφίες σου, ή ήρθε; Λες;

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ ELENI:
Πως νόμιζα ότι είσαι φαν της Κασσάνδρας;
Εμένα θα με πετύχεις ανάμεσα σε Υπουργό, Ευρώπα, Τσιμέντα, Σπαλαθρονήσια, Παλιούρι και γενικά όπου έχει καλό αραξοβόλι, αναλογα με τον καιρό.
Σπάνια στο Κώχι, με τα πόδια, όταν δεν έχω χρόνο ή βαριέμαι.
Και πάντα στη σκιά.
_______________________
@ Καλημέρα:
Έρχονται κι άλλες!
Αν βιάζεσαι, δες περσυνές αναρτήσεις.
Τα μέρη είναι ίδια, δυστυχώς!
_______________________

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

δροσίστηκα, κι έχει τόση υγρασία βρε παιδί μου βραδιάτικα στην πόλη, κολλήσαμε!!!!!

Thalassenia είπε...

Τελείωσε και η έκθεση να μαζευτούμε βρε παιδιά οι καλλιτέχνες, χαχα, να αρχίσουμε και μπάνια.
Μας ξεσήκωσες.
Κολυμπήσαμε ή μόνο φωτογραφίες πήραμε.

Καλή εβδομάδα.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ:
Και που είμαστε ακόμη!
Θα μας ψήσει φέτος, λέει.
Τώρα τον φούρνο προθερμαίνει ο καιρός.
_______________
@ Thalassenia:
Μπάνιο; Τι είναι αυτό;
Αν δεν μπει ο Σεπτέμβριος, να είμαι σίγουρος ότι πέρασε ο Αύγουστος και ζέστανε το νερό, εγώ στη θαλασσα δεν μπαίνω.
Καθάρισμα έξω-μέσα, από λασποβροχές, σκόνες και ότι άλλο μας άφησε ο χειμώνας, για να γίνει κατοικήσιμο το βαπόρι!
Ευκαιριακά και καμιά φωτό.
_______________

Ευρύνοος είπε...

Αστα φίλε μου..

έτυχε κι έχω δουλειά αυτό τον καιρό και ξέρω καλά απο ψήσιμο..

ζεματιστήκαμε, η πλάτη μου το ξέρει..

καιρός να αρχίσουμε κανα μπάνιο επιτέλους..
το μόνο που μου αρέσει το καλοκαίρι..

πάντως οι φωτό, άκρως δροσιστικές :)

καλή εβδομάδα :)

elena porcupine είπε...

Υπέροχη διαδρομή, ωραίες φωτογραφίες!Μπαίνουμε και στον Ιούνιο και ποιός μας πιάνει!!!Καλημέρα!

VAD είπε...

Ερχεται,έρχεται...οσονούπω:))
Πολύχρονο,Αφυτος,Μεταμόρφωση,
να δουμε καλούς φίλους,με βάση βέβαια πάντα τα δικά μας,Πιερία...

Καλο καλοκαιρι....

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα υπέροχα χρώματα!!!

Asteri (Maria) είπε...

Τέλεις οι φωτό σου! με ηρέμησαν :)

mia maria είπε...

Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες. Καλή εβδομάδα!

Thalassenia είπε...

Τότε θα στείλω και τον σύζυγο να κάνετε παρέα.
Αν δεν σκάσει το καρπούζι...
Εγώ ..έφυγα και άργησα εφέτος.

Καλές σκαφάτες βόλτες.

zoyzoy είπε...

Πιο ζωντανές οι φωτό σου μου φαίνονται ή φταίνε οι εικόνες??
Αχινό μόνο του δεν έχω ξαναδεί,συνήθως κάθονται παρέες!
Εχει ήδη μπεί το Καλοκαιράκι δυστυχώς το καταλάβαμε και'μεις για τα καλά!

καλή σου μέρα!!

Ανώνυμος είπε...

ααααχ καλοκαιρακι!!!!!!!

Drmakspy είπε...

Αααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχ!!! Επιτέλους έφτασε...