Κυριακή 16 Μαΐου 2010

ΚΕΜΠΑΠ ΜΕ ΑΤΖΕΜ..... ΜΠΑΣΜΑΤΙ (!!!!!!)


Σε αυτόν τον περίεργο τίτλο προσπάθησα να ενσωματώσω δυό-τρεις συνταγές.
Είπαμε ένα πεδίο φαντασίας είναι και η μαγειρική με τις δοκιμές της.
Το αποτέλεσμα ήταν περισσότερο από ικανοποιητικό σε γεύση.

Χρησιμοποίησα μέρη συνταγών που έχω ήδη γράψει,
δηλαδή
1) Το ΑΤΖΕΜ ΠΙΛΑΦΙ χωρίς το Μοσχαράκι
2) Το ΚΕΜΠΑΠ από το Γιαουρτλού και την αντίστοιχη Σάλτσα.

Με σχετικές αλλαγές:
Ο κιμάς ήταν 500 γραμ. τελείως άπαχος μοσχαρίσιος, από Νουά και το ρύζι, αντί νυχάκι ή καρολίνα, ήταν Μπασμάτι.

Ο κιμάς ζυμώθηκε από βραδύς και σήμερα στήθηκε μακρύς,
κόπηκε κάθετες λωρίδες.......

.......και κάθε μία, έγινε κυλινδρική
Ψήθηκαν με τον ίδιο τρόπο, στο αντικολλητικό τηγανάκι-γκριλιέρα
Το ατζέμ πιλάφ έγινε με ρύζι Μπασμάτι, Ινδικής παραγωγής και έδωσε το ιδιαίτερο άρωμα του στο σκηνικό.

Η σάλτσα έγινε σε μεγαλύτερη ποσότητα, για να περισσέψει και να συνδυαστεί με τα περισσευούμενα σουτζουκάκια, που θα πάρουν και μια βράση αύριο, όπως γίνονται και τα Σμυρνέϊκα.

Αυτές οι ποσότητες είναι για 4 μερίδες.....

9 σχόλια:

Lila Xagorari είπε...

Tο κεμπάπ είναι τρελή μου αδυναμία, η δε προσαρμοστικότητα στα υλικά ανάλογα με την περίσταση μου αρέσει πολύ!!!

ELENI είπε...

ΣΤΑΥΡΟ ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

τα τσακίζω.....να ήμουνα εκεί να'βλεπες :)

καλή βδομάδα

Dreameraki είπε...

Μπορεί το σχόλιό μου να μην έχει καμία σχέση με το κεμπάπ,παρόλο που το συμπαθώ ιδιαιτέρως,αλλά,αν βρεις λίγο χρόνο,πέραν από τα μέρη μου..Σου απάντησα και σου έθεσα κάποια ερωτήματα.Με ενδιαφέρει η γνώμη σου και θέλω να πάρω απαντήσεις!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΑΣ:))))))
ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟ ΚΕΜΠΑΠ.ΤΕΛΕΙΟ!!!!ΠΑΙΡΝΩ ΔΙΠΛΗ ΜΕΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ.

zoyzoy είπε...

Αυτά μας κάνεις και μας τρελαίνεις :))

Καλή εβδομάδα να'χεις με πολλές νοστιμιές :))

loulou είπε...

Σταυρο μου καλησπέρα.
Το κεμπάπ είναι το αγαπημένο μου, μόνο που το τρώω πολύ καυτερό!!!
Παντως, καλή σας όρεξη....
Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα να έχουμε!!

Loulou

ΦΟΥΛΗ είπε...

Γιαουρτλου φάγαμε σήμερα αλλά σε μαγαζί και ήταν υπέροχο!!
Καλό βράδυ...

Anestis Ketsetzidis είπε...

Τέτοια ώρα που να το βρώ?
Καλή εβδομάδα