Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

44 ΔΗΜΗΤΡΙΑ 2009 και ΝΕΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ !!!


Μερικά από τα όμορφα σκίτσα, με την ευκαιρία των 44ων ΔΗΜΗΤΡΙΩΝ, που συναντώ στις βόλτες .

Μπροστά από το Κρατικό Θέατρο, απέναντι (φαίνεται) από τον Λευκό Πύργο.....

Απέναντι από το Νέο Δημαρχείο (βλ. παρακάτω)..........
Στην παραλία, κοντά στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, παρέα με τους ψαράδες της καθημερινότητας.......
Και η μακέτα του νέου Δημαρχείου. Τα εγκαίνια θα γίνουν στις 7.00' σήμερα.
Να δούμε πότε θα λειτουργήσει το Parking που κρύβει στα σπλάχνα του.
Δημαρχιακό Μέγαρο
Έχει όμως πολλούς ελεύθερους χώρους γύρω-γύρω, έτοιμους να γεμίσουν τραπεζοκαθίσματα, που είναι και το λάβαρο του Δημάρχου μας..........
Posted by Picasa

5 σχόλια:

ανέμη είπε...

μ'αρέσει ο ψαράς!
είναι απίθανος!

Καλησπέρα:)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Άγονη: Συμφωνώ, κι εμένα ο ψαράς μου αρέσει, γιαυτό και τον έκανα φόντο εργασίας στο λαπ-τοπ.
Άσε που τον βλέπω στο ζωντανό δύο φορές την ημέρα, κάνοντας βόλτα με τα σκυλάκια μας στην περιοχή.

logia είπε...

Αχ τι όμορφες αναμνήσεις έχω από
Θεσ/κη-Δημήτρια...

τις καλύτερες....
την καλησπέρα μου

Thalassenia είπε...

Καιρό έχω ν'ανέβω εκεί πάνω.
Δύσπιστε με ξεσηκώνεις.

Miss Pink είπε...

aaaaaaaaa...
δεν τα έχω δείιιιιι..
πρέπει επειγόντως να κατέβω παραλία..
thaaaanxxxx :o)