Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΑΤΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ.....

Με μια ψευτοσαλάτα, που μάλλον φέρνει προς συνοδευτικό, λίγες
πατάτες γιαχνί, λίγη φαντασία και πολλή καλή θέληση,
δύο άτομα χορταίνουν.

Η ΤΟΝΟΤΟΜΑΤΑ περιέχει ότι φαίνεται, δηλ.

1 τομάτα ξεφλουδισμένη και ξεσποριασμένη (είπαμε και άλλοτε, βίτσια είναι αυτά)
1 κουτάκι τόνο σε ελαιόλαδο
5 ελιές Καλαμών
2 αγγουράκια τουρσί, κομμένα σε ροδέλλες
2-3 πρέζες ρίγανη

Το αποτέλεσμα το βλέπετε και είναι "ορεκτικό"


Οι ΠΑΤΑΤΕΣ ΓΙΑΧΝΙ έγιναν με
6-7 μέτριες πατάτες
300 γραμ. τομάτες τριμμένες στον τρίφτη
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
4-5 κουτ.σουπ. ελαιόλαδο
2 σκελίδες σκόρδο λυωμένο
1/2 νεροπότηρο λευκό κρασί
Ρίγανη
Αλάτι
Πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ κλασσική για γιαχνί, δηλαδή
Τσιγάρισμα το κρεμμύδι στο ελαιόλαδο, ρίχνουμε πατάτες, συνεχίζουμε σωτάρισμα ανακατεύοντας για 5 λεπτά, ρίχνουμε κρασί,τομάτα,σκόρδο και αλατοπιπερορίγανη.
Μέτρια φωτιά για 25-30 λεπτά (θέλω τις πατάτες μαλακιές και χυλωμένες).
Αυτές οι ποσότητες δίνουν 4 μέτριες μερίδες.

Δεν είναι και για να βαρυστομαχιάζουμε, μπας και χάσουμε και κανα κιλό του καλοκαιριού!!


8 σχόλια:

oreksinaxeis είπε...

πω πω πατάτες γιαχνί..τι μου θύμησες τώρα!!μικρά μας τις έφτιαχνε η μαμά μου και εμείς τις λιώναμε με το πιρούνι για να τις φάμε...χρόνια έχω να φάω...ευκαιρία να τις φτιάξω!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Τελικά τα λιτά και τα απλά είναι τα πιο νόστιμα!!!
Πατατούλες γιαχνί, μιαμ μιαμ... Με μπόλικο αλατάκι (κι ας κάνει κατακράτηση)!!! Δοκίμασε να προσθέσεις και καροτάκι τριμμένο στο multi.
Το απίθανο της ανάρτησης είναι που στην συνταγή της σαλάτας, μετράς και τις ελιές χιχχιχιχι Οσο για τα σποράκια της ντομάτας δεν είσαι ο μόνος.... Ο Θάνος τα αποκαλεί "τσούχτρες" και τα απεχθάνεται.
Καλή επάνοδο και καλά μαγειρέματα!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

όπως κι αν είναι μαγειρεμένες οι πατάτες είναι πάντα αγαπημένες

cummulus είπε...

Βρέ τι έπαθα σήμερα...από τα μακαρόνια της Ευης στό γιαχνί του Δύσπιστου. Αγαπημένο σπιτίσιο φαγητό. Θεός σχωρες΄την γιαγιάκα μου που τόκανε τέλεια

cummulus είπε...

@ ΕΥΗ
Καλό μου κορίτσι, τι τόθελες αυτό με τ΄ άλάτι ;;

cummulus είπε...

@ ΕΥΗ
Καλό μου κορίτσι, τι τόθελες αυτό με τ΄ άλάτι ;;

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το δεύτερο σχόλιο του Cummulus προς την ΕΥΗ, δεν ξέρω για ποιό λόγο, δεν μπορούσε να δημοσιευθεί αυτόματα και έτσι έβαλα το χεράκι μου, για να μη πάει χαμένο.

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Φίλε μου Κώστα, αυτό με το αλάτι κάνε πως δεν το είδες ποτέ γραμμένο, αφου δεν.... Τι να κάνω, άλλος δεν θέλει "τσούχτρες" και άλλος αλάτι.... χιχιχι