Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

ΑΓΝΩΣΤΟΣ Χ (συνέχεια....)


Μετά από αναμονή αρκετών ημερών, μήπως και εμφανιστεί ο κύριος που πήγε να μου προσφέρει εξυπηρέτηση, απευθύνθηκα απ'ευθείας με e-mail, στην διεύθυνση που κάποια Κυρία είχε την ευγενή καλωσύνη να μου στείλει.
Βέβαια η απάντηση που πήρα είναι θρασύτατη και αυτός είναι και ο λόγος που την δημοσιοποιώ εδώ, στην κρίση σας.
(Δεν ξέρω τον άμεσο τρόπο και τα εκτύπωσα και σκανάρισα το δικό μου και την απάντηση σαν φωτογραφία. Είπα και παλιότερα ότι είμαι καινούργιος σ'αυτά και ας λένε μερικοί ότι έχω μασέλες και είμαι γέρος ."Τώρα στα γεράμματα, μάθε γέρο γράμματα" θα βιαστούν να πουν οι κακεντρεχείς φίλοι μου).
Το τοπίο άρχισε να ξεκαθαρίζει και τώρα που έχω την πραγματική διεύθυνση είναι αλλοιώς το θέμα.
Καλημέρα σε όλους αυτούς που φαίνεται ότι είναι φίλοι μου.
STAMAR
Posted by Picasa

Δεν υπάρχουν σχόλια: